פעולת היכרות

פעולת היכרות


פעולת היכרות

קהל יעד: שכבה צעירה, שכבה בוגרת פעולת זו עוסקת בהיכרות בין המדריכים לחניכים. מטרתה של היכרות זו היא לאפשר לשני הצדדים לחוש בנוח במהלך הפעולה, ובמשך השנה להעמיק היכרות זו.
פעולת גיבוש

פעולת גיבוש


פעולת גיבוש

קהל יעד: שכבה צעירה, שכבה בוגרת פעולה זו עוסקת בחיזוק תחושת השייכות של החניכים לקבוצה. פעולה זו אמורה להקנות להם תחושה זו, ולחזק אצלם את הרצון להמשיך ולבוא לתנועה. תחושת השייכות תאפשר להם בהמשך גם שילוב עם ילדים אחרים, מעבר לקבוצה אליה הם משתייכים.
הכנה לקבוצה לקראת שילוב פרטני

הכנה לקבוצה לקראת שילוב פרטני


הכנה לקבוצה לקראת שילוב פרטני

קהל יעד: שכבה צעירה פעילות זו מיועדת לקבוצת חניכים ללא צרכים מיוחדים, לקראת שילוב פרטני של חניך עם צרכים מיוחדים. בפעילות נבחן המושג "צרכים מיוחדים" וניתן ידע על לקויות, על מנת להכין את הקבוצה לשילוב של חניך עם מוגבלות.
סיפור הקיבוצניקים- כל אחד חושב אחרת

סיפור הקיבוצניקים- כל אחד חושב אחרת


סיפור הקיבוצניקים- כל אחד חושב אחרת

קהל יעד: שכבה בוגרת פתיחה: נצייר על הלוח: S – שרה, R – רמי, P- פיני, B – בני, L – ליאור נצייר נהר עם אבן באמצע ואת השמות של האנשים מעברי הנהר.
מערך סרט- בחזית הכיתה

מערך סרט- בחזית הכיתה


מערך סרט- בחזית הכיתה

קהל יעד: שכבה בוגרת, מדריכים בחזית הכיתה - לפני הסרט... נותנים מעט רקע על תסמונת טורט. מבקשים מהחניכים לכתוב במהלך הסרט:
מערך סרט- בית ספר למפלצות

מערך סרט- בית ספר למפלצות


מערך סרט- בית ספר למפלצות

קהל יעד: שכבה צעירה, שכבה בוגרת, מדריכים לפני הסרט... כל חניך מקבל פתק עם אחת הדמויות )מייק, סאלי, המנהלת(. עליו להתמקד בדמות שקיבל במהלך הצפיה, ולכתוב לפחות שני שינויים שעוברים על הדמות לאורך הסרט.
סרט כפעילות- למה, כמה ואיך?

סרט כפעילות- למה, כמה ואיך?


סרט כפעילות- למה, כמה ואיך?

קהל יעד: מדריכים מדריכים יקרים! סרט הינו כלי רב עוצמה. יש בו רגש, ידע, שיקוף של המציאות ושל החלום, השראה ועוד.
כל אחד הוא יחיד ומיוחד

כל אחד הוא יחיד ומיוחד


כל אחד הוא יחיד ומיוחד

קהל יעד: שכבה צעירה המדריך יבקש מהחניכים להתבונן באיור שבנספח, ולשוחח אודותיו , החניכים צריכים לבנות סיפור תוך המדריך יתייחס לשאלות להל"ן :
שיתוף פעולה

שיתוף פעולה


שיתוף פעולה

קהל יעד: שכבה צעירה שלב א´: מתחלקים ל-2 קבוצות (לא קריטי) כל קבוצה צריכה לעשות שביל מכל מיני דברים שיש עליהם, כמו למשל צעיף, מעיל, נעליים, קוקיות וכו’.. אפשר גם לחלק לכל אחד משהו כמו קוביה, מעיל, חבל…
מיחזור- סדנת גינה מבקבוקים

מיחזור- סדנת גינה מבקבוקים


מיחזור- סדנת גינה מבקבוקים

קהל יעד: שכבה צעירה אופן ההכנה: 1. חותכים את צוואר הבקבוק. 2. מסמנים בטוש פרמננטי את מיקום עלי הכותרת של הפרח. סימון העלים יקל עלינו את חיתוכם בצורה סימטרית
מערך שמחה וצחוק

מערך שמחה וצחוק


מערך שמחה וצחוק

קהל יעד: שכבה צעירה מספר רעיונות לפעילויות שונות בנושא שמחה וצחוק, המיועדים למערך בנושא שמחה או סתם לפעילות שמחה ומהנה, מגבשת וכייפית. מומלץ לעשות את הפעילויות ברצף, על מנת ליצור מערך שלם בנושא השמחה, ולעסוק בו לאורך מספר פעילויות.
משקפיים ורודים- ראיית הטוב

משקפיים ורודים- ראיית הטוב


משקפיים ורודים- ראיית הטוב

קהל יעד: שכבה צעירה שלב א’ – סיטואציות: המדריכים, בזוגות, מציגים סיטואציות קצרות. בסיום כל סיטואציה מרכיב אחד המדריכים משקפיים שחורים ומגיב בהתאם, והשני מרכיב משקפיים ורודים – וגם מגיב בהתאם.
עוזרים לחדשים

עוזרים לחדשים


עוזרים לחדשים

קהל יעד: שכבה צעירה שלב א’ פתיחה רגילה (מפקד, איזה יום, חוקים..)
פורים- גם הביצה התחפשה

פורים- גם הביצה התחפשה


פורים- גם הביצה התחפשה

קהל יעד: שכבה צעירה שלב א’ הצגה-הביצה שהתחפשה להכין את הדמויות שבסיפור מראש ולחלק לכל חניך דמות שיציג אותה בתורו.
מערך לחודש אדר- 3 פעולות

מערך לחודש אדר- 3 פעולות


מערך לחודש אדר- 3 פעולות

קהל יעד: שכבה צעירה פעולה מספר 1- “אלו דברים שאותי משמחים”- מטרות: – החניכים יבחינו בין רגש של שמחה לרגש של עצב. – החניכים יחשבו אלו דברים משמחים אותם.
אל תפספס חבר- שכבה צעירה

אל תפספס חבר- שכבה צעירה


אל תפספס חבר- שכבה צעירה

קהל יעד: שכבה צעירה מהלך הפעולה: משחקי פתיחה (15 דקות):
אל תפספס חבר- חטיבת עליונה

אל תפספס חבר- חטיבת עליונה


אל תפספס חבר- חטיבת עליונה

קהל יעד: שכבה צעירה, שכבה בוגרת מהלך הפעולה:
אל תפספס חבר- שכבה בוגרת

אל תפספס חבר- שכבה בוגרת


אל תפספס חבר- שכבה בוגרת


בניית אתרים Blacknet.co.il